Dan före dan...

Ja, idag är Hörstabacken-boden stängd
men i morgon, då slår vi för första gången upp porten!
 
Det är inte utan att man är lite nervös...
 
Jag hoppas att du vill komma hit och fira öppningen tillsammans med mig?
Det skulle göra mig väldigt glad.
 
 
Skulle du finna något i boden som du vill köpa
så är det kontant betalning som gäller.
Bäst att jag säger det, för jag vet ju med mig att jag själv mest brukar använda kortet när jag ska handla...
 
     Nu börjar det mörkna ute och då tycker jag att det är dags att ta kväll,
laga lite god mat, tända i kakelugnen och bara ha det mysigt.
-Förresten, vi säljer ved till specialpris imorgon! Passa på att fyll upp vedförrådet, vettja!
 
Trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0